.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop Follow Me on Pinterest

понеделник, 30 юли 2012 г.

СУПИЧКА С АГНЕШКИ ДРОБ И ЧЕРЕН БОБ :)

През летните месеци в Испания се вихрят едни фиестииии със дни ядене,пиене,кориди и много, много шум.Е нашето селце не е изключени и в края на тази седмица започва фиеста Сан Естебан и то..цели 10дни.Лошо няма във 10дена веселба :) :) :)зависи от каква гледна точка ще погледнеш.
Аз не съм много въодушевена защото ...коридата и цялата дандания с дни ми е точно пред прозореца,ама като казвам точно си е наистина пред прозореца ми.Ако имам късмет в цялата суматоха покрай гости насъбрали се в къщи да гледат коридата, да направя някоя снимка,ще се уверите сами.
Та да се върна на супата все пак а за фиестата ще разкажа повече съвсем скоро.Вчера купих една хубава агнешка плешка и комплект дреболии за дроб сърма  и смятах това да ми е основното ястие през един от дните на фиестата ама...нали съм си от лаком дол и не се сдържах  и си изпекох плешката още вчера.Направих и дроб сърма разбира се.Винаги ми остава малко от черният и белия дроб и реших да приготвя супичкааа от дроб,ориз,джоджен,пресен лук и ми хрумна ..що пък да не сложа и черен боб защо пък не.Е ето и рецептата за супичката.

Продукти
1/2черен дроб
1/2бял дроб
ако имате и други
дреболие ще е супер
1връзка пресен лук
1ч.л.червен пипер
пресен джоджен
1морков
листа целина
1/2ч.ч.ориз
1ч.ч.сварен черен боб
масло
150мл.кисело мляко
1жълтък
сол
млян черен пипер
 Нарежете на много ситно предварително сварените дреболии.
Нарежете лука и моркова на много ситно и го сложете в тенджера да се задушат с кубче масло и малко олио.Към лука прибавете нарязаните дреболии запържете за минутка и добавете 1кафена лъжичка червен пипер.
Полейте задушените лук и дреболии с бульон около литър,литър и половина.
Оставете супата да кипне и добавете ориза,предварително свареният боб и зелените подправки нарязани на ситно.
След като оризът ви се свари ястието ви е готово.Застройте супата с разбит жълтък  и кисело мляко.Поръсете ситно нарязан пресен лук и джоджен.
Е така си приготвям супа от агнешки дреболии.Да ви е сладко!!!

4 коментара:

  1. Ехе, изглежда вкусно! Пускай снимки от фиестата:)
    И една молба- при коментарите имаш дума за проверка/ така е с всички блогъри в началото:)/ Това затруднява и бави коментарите. Махни я от настройки.
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооооо дано ми остане време да снимам.В краен случай ще си дам апарата на някой друг да снима.
      Чесно да си призная не зная от къде се маха думата за проверка.Сега се поразрових из настройките и ...мисля,че я махнах.И мене много ме дразнят думичките.
      Лека вечер ти желая Траяна и успешна седмица.

      Изтриване
  2. Ооооо верно бе вашта фиеста започваааа купони ще има у вас.Да знаеш,че и ние можем да намине хи хи хи.Не ме интерва колко хора ще има у вас.Ако не ти стигне пиячката...ще си донесем.
    И да ми направиш от тая суп,че ще пометна:) :) :)
    А да вярно махни тия думу дето трябва да пиша след коментара,че ме дразнят.Ако можеш де ...нали си блондинка ха ха ха.Майтап да става.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо пак ме разсмя.Ами да блондинка съмммм.Апък за гостито хич не ме плашиш заповядайте.Лека вечер Ванюшка.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Всички текстови,снимкови и графични материали,публикувани в блога,са собственост на Вкусно и сладко кулинарни рецепти и неговият автор и са обект на авторско право по смисъла на закона за авторско право и сродните му права(ЗАПСП). Не се допуска цитиране,споделяне,копиране на съдържание от блога без разрешение от автора му,като при разрешение ,задължително се посочвана източника и се добавя прилежащ,работещ линк/хипер-връзка/ към www.tania-goleva.blogspot.com

АРХИВ НА БЛОГА

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...